Äntligen lite värme!

Som rubriken känner jag! vaknade 12 i morse för jag sov hos vanessa och hon höll på att STÄDA sitt rum halv 2 i natt:S
Kunde inte sova när hon stöka och väsnades. Sen när jag hade sommnat så väckte hon mig att säga "godnatt" och bråka med sin katt Emma. Iriterande. Sen åkte vi till stallet vid lunch och fick skritta på Derius. Ledde även runt på Rally sally söt. Hon var duktig. sen så kom vanessas mamma med badkläder och vi doppade oss i bosjön ( 15 + grader)
Vi frös så mkt så vi fick komma in till maria och daniel. Sen fick vi sjuss av Maria hem och vi satte oss vi datan och spelade sims 2.
nu är klockan 23:28 så nu ska jag snart sova
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0