Trist, kul, trist, kul

hej! stugan var rolig men jag åkte hem med brosan och bor för tillfället hos farmor och farfar, men nu är jag hemma för farfar skjussa hem mig men vid 7 ska jag dit igen.......
JAG BLIR GALEN! känns som jag slösar mitt sommarlov..
Men imorgon kommer mamma och pappa hem så i övermorgon (lördag) tänker jag iallfall åka till stallet!
saknar hästarna så enormt!
Jag orkar inte slösa mitt sommarlov något mera.
Men i måndags och onsdags så var jag chrille och elsa och bada i florsjän. fasst alla vi fick vattenloppbett så nu ska vi inte bada där nått mer, Synd för de var väldigt roligt. men det kliar jätte mycket.
jag vill inte tillbaka till farmor och farfar. det är så himla tråkigt där...
tycker att man inte ska sitta vid datan när detär 34 grader varmt ute.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0