ny ridskola

Ska börja på ny ridskola
kukul,
är ju lite nervös men det går  säker t"hoppas" bra.
Var i skolan idag och det SÖG så klart.
Chrille var väldigt rolig måste man ju erkäna
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!
Var piss hungrig hela dagen för det var fiskpinnar
och det ÄTER jag inte.
Hatar fiskpinnar dom kan fan gå och dö-.-
:@
fiskräns är vad det är. Har skolan inga pengar eller?
slösar dom bra bort pengar på att öpa papper till BLOMMANS lektion när man ska
anteckna hela jävla tiden. Dom borde använda pengarna till bättre och godare mat.
MIN BRA ÅSIKT OM DU INTE tycker så så kan du dra åt H*lvete.
HAHA fan vad jag är BRAXDXDXDXDXDXD
hinner inte skriva mer..
/sara

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh! Äntligen nån som håller med mig angående fiskpinar som är = fiskrens! Äter aldrig när vi fåre på skolan. Så jävla äckligt. Vår skola är också värsta fattiskolan typ, vi får typ kattmat! :P

2009-01-13 @ 22:04:53
URL: http://elisebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0