wow! :O

Hej igen!
4 inlägget idag :O rekord :)
Även fasst jag har hafft så mycket att göra så hann jag med 4 blogginlägg
det var inte illa.
Har lämmnat kaninerna hos Rune idag som ni förstår. och nu msåte jag vara upp till klockan 12
för jag ska anmäla mig och Rosina till Be-smarts järvsö resa. Och den vill man ju inte missa!
har tränat lite på provet idag. Känner att jag inte har lust. Någon annan som känner lika dant?
KOMMENETERA
Det blir bara för mycket med skolan, fritiden, djuren och läxorna. Aldrig har man en lung stund.
det är alltid något på gång. Men jag har ju valt det. ( utom skolan då)
Men man vill ju ha ett bra jobb i framtiden så det gäller ju att plugga vare sig man vill eller inte.
Imorrn på skol schemat är det
först svenska, sen matte, sen idrott, sen svenska och sista lektionen är det NO och då ska vi ha prov.
Det börjar kännas nervöst i magen redan nu.
Får försöka att inte ta det på blodigt allvar den hära gången. Men det ska iaf vara mer en G. Om jag får ett VG eller mer så är jag nöjd:) men inte mindre en VG.
Men man ska ju inte hoppas för mycket. Nu ska jag byta om och läsa NO boken :(
a jag :)


MVH sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0