No prov och planering

Hej! sitter hemma nu efter en dag på staden med lovisa<3
VI åkte buss in och jag slank in på bibblan och lånade 3 böcker.
Ponnysommar, Liv och Lovisa och SÅLD
Ska ha massa böcker till thailand utan myggan böckerna (hästböcker) har
redan läst ut en :P
Iallfall efter bibblan kollade vi runt lite sen gick vi på cafe och jag köpte en muffins
och hallonsoda.
Lovisas mamma hämta oss och hon körde till E-center där vi gick runt och drack gratis varm
choklad med vispad grädde inne på ICA.
När jag kom hem läste jag och gick ut till kaninerna.
Sen pluggade jag lite till NO provet. Läste lite och skrev upp
viktiga saker.
Nästan 4 daga kvarr tills jag åker till Thailand.
Så här ser min planering ut.

* Tisdag- vara med Vanessa innan ridningen i Ringnäs.
* Onsdag. Åka till hubbe och rida ett ganska långt pass. städa även kaninburen
*  Torsdag Åka till hubbe direkt efter skolan, och fixa morötter :), städa fågelburen, åka med kaninerna
till Rune. packa lite till thailand
*Fredag packa till thailand, åka med fåglarna till farmor och farfar och kanske kan jag lyckas
smita och åka till hubbe?
* Lördag. THAILAND!:D

Bloggar mer imorrgon. Nu ska jag fixa te och sitta uppkrupen i sängen och läsa:)
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0