heej vinter;)

Heej! nu sitter jag här och väntar.
Vi ska snart äta pizza (y) sen har pappa varit på
affären och  handlat chips och dipp till mig som jag ska ha ikväll:)
flyget var föresenat 4 timmar -.-'
SUCK!

Så vi få åka från bergivk klockan 14:00 i stället för 10:00, flyget
kommer gå från arlanda klockan 20:00, ( skulle egentligen gå 16:00)
men nu är det som det är.. :(

Har pratat med Lovisa i 24 minuter och kommer värkligen sakna henne och
alla mina goda vänner<3
Saknar redan kaninerna, och hästarna.<3
var och lämmnade pippi & lina idag hos farmor och farfar.
Nu ska jag göra nått annat.
/sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jaså!:p Vilket sammanträffande;D Men egentligen när man tänker efter, hur stor chans är det att man vinner:S

2009-02-06 @ 22:25:28
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0