stockholm

Var ju och hälsade på kussarna i stockholm. På fredag mötte Fredrik och Linda upp mig vid cityterminalen och vi åkte pendelltåg till stuvsta och gick därifrån till där dom bodde. Vi käkade wook och jag och fredde kollade på film, och jag våldgästa hans soffa.

På Lördag så gick Linda och jag upp tidigt klockan halv 9 steg jag upp. Vi åt en rejäl frukost och fick sjuss till stuvsta där vi tog pendeln in och var på stan i 7 timmar! Vi besökte gammlastan och såg typ en parad. Sen så leta vi ett cafe i 45 minuter tror jag. tillslut hitta vi ett och jag köpte en negerboll,hallonpaj och varmoboy som blev 87 kr! :O dyrt.

Men jag köpte annars underkläder, vanessas present, en stektermometer till pappa i present, polskkorv, knäckäpple, I love L:A tröja.

Blev kanske 600 kr dyrt :Ö

När vi kom hem var det ärtsoppa med gäster och vitlöksbröd sen blev det efterätt och jag och Linda tog freddes rum och nu ockupera jag han säng och linda tog soffan. Seriöst! hans säng var typ 1 30 bredd! lyx, Jag höll på att sommna flera gånger och alla bara

- Sara? är du vaken?

typ tusen gånger-.-´ HAHA men det var så skönt och jag hade träningverk.



I dag Måndag så har jag varit i skolan och när jag kom hem tog jag ett långt bad och ett hemma SPA det var härligt.

(OBS!!!) Skulle vart en bild med i inlägget men blogg.se har damp som vanligt så det går ibland inte att ladda upp bilder-.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0