stackars mig...

Är förkyld har varit hemma hela tiden. det här är tredje jäkla dagen. står inte ut. Slösar bort mitt lov totalt på att vara sjuk! det ända jag har gjort dom senaste dagarna är : datorn tv:n och jag har drukigt ganska mycket vatten + att jag käkar thai medicin som botar förkylning, värkar ha hjälp.... "NOT"!!
ska käka den fjärde medicinen klockan 7.
ska gå och lägga mig klockan 10 i kväll för jag sov så dåligt i natt. bytte mellan två olika sängar säkert tusen gånger. Sen gick jag tillbaka till min säng. 

Plogbilen kom och väckte mig klockan 5? i natt. jag försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och duschade och la mig igen och då sommna jag om! skönt!

 

sara-mejer-a


Kommentarer
Postat av: Rosina

Fan vad fin din blogg har blivit då! :o

Hur fixade du till den så? :) <33

2010-01-02 @ 18:11:35
Postat av: sara

tackar roga:D<33 designadinblogg.se xD^^

2010-01-10 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0