sitter i skolan

Sista inlägget den hära veckan för jag ska till stockholm och bo hos kusinerna:D kulkul.
det blir shopping med Linda i gammla stan på julmarknad + i innerstaden. Jag ska åka buss i tre timmar det ser jag inte framemot, (stavas?) xD
'Vanessa får ta bullen själv på söndag om jag inte hinner hem. Men jag är nog hemma till 5 så jag ska nog dit Ändå, HAHA vanessa;)


Ska egentligen jobba med engelsk översättning av skolprojektet vi håller på med, men jag har inte texten här så nån annan får göra jobbet.


Se ya!

/sara

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Så han ska bli riden 2 ggr o.O Jag åker dit vid ca. 11 tiden så då hinner du inte och då om har är duktig/bra så äre ju dumt att du kmr. sen å ska rida han igen -.-' jaja vi får prata mer sen PUSS!<3

2009-12-05 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0