I onsdags & idag

ONSDAG; Kom till stallet vid kvart över 2 och farfar stanna kvar för att göra ett flece överdrag till sadeln så att jag inte skulle frysa häcken av mig. Han stack efter en kvart och jag börja rykta och drog åt broddarna, jag tog på han alla skydden och sadla/tränsa sen så sket jag i farfars uppfinninn för jag visste att den skulle rammla av. Men jag kunde nog använt den ändå för jag skrittade bara därför att det var så hårt. Hitta en jätte fin väg med fin utsikt;) den vägen är hemlig;);) hahah kommentera om du kanske vet :) men säg inte allt xD

Torsdag: Hade engelska prov gick bra tror jag, var med lovisa efter skolan och spelade wii. Sen så imorrn så ska jag till sthlmn. ska åka buss ditt tjatigt.

/sara




Kommentarer
Postat av: Emma

Hemliga vägen: menar du när man rider upp för dåbobacken sen in efter typ halva osså uppåt dit där de trasiga jakttornet är osså in på en stig(eller tja två stigar) ? :P

2009-12-04 @ 16:24:00
Postat av: sara

man rider upp för hela:)

2009-12-06 @ 18:04:16
URL: http://muffinsruffins.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja de kan man oxå göra xD men de blir ju samma sak :P

2009-12-06 @ 21:58:01
Postat av: Anonym

Förresten ja använde din farfars "uppfinning" i fullt sken i lördags o den ramlade då inte av xD

2009-12-07 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0