Heej!

Som sagt var det julkul idag. Men jag tänkte berätta om igår, alltså torsdag.

Fick ta Emmas dag och stack till Bullen.

Jag fick hjälp av therese att göra i ordning honom och så skritta och travade jag till Emmas gård. Där jag skrittade runt i djup snö och travade lite grann medans jag och Emma snackade.
Kollade på klockan och såg att den var kvart i så ja gs kulle precis rida iväg när vi upptäckte att han hade styltor som var omöjliga att få bort.

Jag fick trava bort dom tillslut:)
Sen red jag hem. Började trava när vi hade kommit ut från asfalten och istallet så börja han krångla men jag hade kort stubin så då sluta han hålla på. ÄNTLIGEN!
sen åkte jag hem.
Imorgon är det julklappshoppning på ringnäs. Ska nog dit. Måste ringa vanessa först.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0