20 december - Bullen

Åkte till Bullen idag vid två. Det var ett hemskt snöväder när jag kom dit. Jag började med att ta in han från hagen och han följde med villigt.
Bra bullen!
sen så sket han på stallgången :Ö haha. Jag fixa i ordning han och skritta mot ljusne. Försökte trava men han bara halkade så jag gav  upp.
mitt på vägen hade ett träd typ sjunk ner av all snö och bildade en båge över vägen. Knäppte kort men orkar inte ladda upp. gör det någon annan dag.
skrittade långt och skrittade tillbaka. När jag kom till stallet fick jag inte upp käkremmen på thereses träns. GAH hatar den remmen. lyckades efter många svärord och sen kom therese och hon hjälpte mig med täcket och jag tog ut bullen.

Han trampade mig på foten ivirg att få gå ut till jojjo. therese gick in till sig och jag mockade lillen och bullen box, blev överfullt i skottkärran. Städade " våran hörna" och sopade gången sen åkte jag hem.


sara-mejer-a

Kommentarer
Postat av: Hilda-Blogg designer.

Cool blogg! ;)

2009-12-21 @ 12:02:20
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Sally

låter som en mysig dag :)

2009-12-21 @ 12:13:41
URL: http://sallyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0