skol-uppgift

Lovisa och jag var och campade med min husvagn. campingen som vi campade på hette vevlingestrand.

En kväll när det regnade som värst fick jag iden om att vi skulle bada.

först tvekade lovisa men sen var hon med på min vansinniga ide. vi bytte om och lämmnade handukarna kvar i husvagnen,

campingästerna glodde dumt på oss när vi sprang ner till sjön med en varsin scahmpoo flaska i handen.

vi bestämmde att vi skulle hoppa i samtidigt.om vi lurades och inte hoppa i skulle vi vara värdens största fegis.

men båda hoppade i samtidigt och kylan kom som en chock. det var säkert 15 grader i vatten, kylan trängde sig

igenom hela kroppen och jag skakade sen kom jag på att vi skulle tvätta håret. så, vi var  tvugna att hoppa i igen.. och skölja ut schampot. sen sprang vi mot husvagnen tog handuken och 3 kroner var och gick till campingarnas duschar,

vi tog båset brevid varandra och jag satte i 1 kr för en minut. det har aldrig någonsin varit så nice att dusha, man kände värmen och nu var man i sin

normala temperatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0