polen

sitter i polen nu och har damp pa tagentbordet for det e sa himla segt!... men i dag har jag varit pa zoo och sett nymfparakiter, elefanter, zebror apor, flodhastar andra faglar och leoparder och massa andra djur, sen gick jag med vanessa pa en linbana forst en som var 10 meter fran marken och sen en som var 20, det var jatte laskigt, och jag hade hojdskrack, men jag tveka inte nar jag skjussade mig ut och akte lina och sag marken om var 20 meter under mig ,,, varsta jag gjort i hela mitt liv! men det var kul och kostade runt 30 svenska kroner, 15 polska pengar. den var jatte lang och man fick jatte ont i handerna. i morgon ska vi shoppa och jag ska kopa presenter till mamma och pappa och kanske faglana. MVH sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0