Tack för tipset =)

Hej!, vill bara tacka för tanken att göra ansiktsmask i kväll. Tack kusin Linda=)  Ska nog fråga mamma om jag får en äkta av henne eller om jag gör en själv på äggvita och mosade havregryn XD kanske inte låter så fräsch men vad ska man göra när man är i desperat behov att få bort finnar?:)
I dag har jag varit med Felicia Dannebrant och vi spela dator och felicia gjorde en lite hoppbana åt min kanin Mimmi som hoppade.
haha=), sen var ja lite med Chrille och spelade datron. boring.. Nu ska jag skriva om ansökning till läsarligan sen ska jga göra lite läxor och sånt. ses /Sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah, varsegod:P ;) Blev masken bra då? Själv kände man sig 10 år yngre efter våran:D hahah (a)

Om jag kommer ihåg rätt så hamnade vi på 0:onde eller 11:e plats^o). PÅ en undre halvan i alf

/ Linda

2008-09-08 @ 19:43:42
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0