suck

Varit med Vanessa idag, hon ringde. Skulle egentligen vara med elsa men hon mådde ej så bra=/ så jag ville inte bli smittad. Vanessa sa att hon var nästan klar med rummet men när jag kom såg det ut som ett bombnedslagg!. men det var fixat på 45 minuter och då stack vi hem till mig och spela datron gosa med kaninerna släppte ut dom i hagen och så. Sen var vi hos vanessa och fixade stack till mig och bakade kakor.
Vi började sen "bråka" om turbo tutte det gjorde skit ont så kom pappa in och bara
-lägg av å härja ni får väll gå ut.
så jag tog på mig ridvästen så vanessa hade inget chans att göra nått på mig sen gick jag ut och vanessa låste huset då gick jag in i husvagnen och låste, vanessa kollade in genom fönstret men jag drog för gardinen. Då hände de som inte fick hända vanessa ryckte och slet i dörren så låset gick sönder. FAN VANESSA!, vi försökte laga men till sist blev jag tvungen att hämta pappa. Han blev ganska sur . Vanessa gick hem och jag diskade städade fågelburen och packade till imorgon. Nu har jag precis varit ute till kaninerna och gav dom mat sen nu ska jag sita lite vid datorn och tänka lite planer för morgondagen. Godnatt! /SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0