Sorry, förd en sämsta upptateringen.

hejsan! jag har inte skrivit något långt inlägg på sista tiden men här kommer ett ganska långt. Jag var med Vanessa tills hennes syrra anna och sambon olof. Det börja bra vi red och åt mat första kvällen sen spelade vi GTA eller Vanessa spelade i 10000 år .
Vi gick och la oss . Sen på morgonen så skulle vi åka å "öppet hus " på Nytorp en skola med latbruk. Där såg vi kossor och kaniner . Sen fick vi en Guidad tur i svinhhuset. Det var kul förutom att det stank så himmla mycket. Efter det fick vi kolla in i ett stall med jätte fina hästar :D. Den linjen vill man såklart gå.
När vi kom hem till annas och olofs hus skulle vi rida. Vi gick in i hagen och sadla primus och vanessa började rida i en timme typ hon fick några galoppsprång sen när det var min tur då var det knäppt. För primus hade tråkigt och började fjanta sig och sadeln var helt cp så jag fick rida barbacka i hagen. Inte så jätte kul direkt att trava barbacka men jag tänkte inte galoppera barbacka för då kommer jag garanterat rammla av. Men rida är rida så jag fick ju det men inte som jag hellst skulle viljat. Vi tog in hästarna i stallet och fixa nytt vatten och jag borsta Primus noga medans vanessa mockade åt "Sot"
Jag gav hästarna lite gräs sen släppte vi ut dem i hagen igen.  När vi kom in skulle Anna och Olof kolla på en skräckfilm det ville inte vanessa så hon gick upp på vårat rum. Jag följde efter och satt vanessa på sängen och surade jag frågade. hon bara jag vill inte se skärckfilm för jag blir rädd av det. då sa jag , a men vi behöver inte det vi kan göra ngt annat. Vanessa bara Jag vet sen började hon dansa as mycket. sen tröttnade hon och satte sig i min säng, jag satte mig i fotöljen. Sen kom vanessas syrra upp och tog tag i vanessa och skulle ta ut henen så hon råkade slå huvudet i sängen över. (våningsäng) och då skrek hon fula ord och började grina medans anna sa åt henne. Att det inte var meningen.
Anna gick ut och vanessa lånade MIN mobil och slösade 1 kr .(haha) . Så vi fick skjuss av Olof till glössbo där vanessas mamma hämtade oss. Vanessa fick en utskällningen och hur ska det nu gå med kanin till vanessa? nu ska jag sluta långt inlägg XD /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0