Fotografer

I går "lekte" Vanessa och jag fotografer.
 Vi fotade mimmi klara, emma och Twinky.
Jag var på lördag på grönalund med 50 st från beesmart. Åkte EXTREM (ofc) sen massa annat. allt utom jetline för chrille och elsa våga inte det. Och inte fritt fall häller då såklart:P 4 gånger och aldrig mer xD
Vanessa och jag la ut en annons i går på blocket och hastannonser så vi hoppas så klar på svar.
Nu e jag med Vanessa och vi ska snart fota igen i detta härliga höstväder:D undrar hur många grader?
I  dag i skolan var det engelska prov i hörövning, jag tror det gick bra för det var inte så jätte svårt.
Nu ska jag ut till kaninerna. Bye /Sara

Bild som jag knäppte på både Mimmi Och klara. Hon med öronerna upp e Klara<3

            
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0