Engelska prov

I dag hade vi engelska prov.
Jag tror det gick bra för det var ganska lätt för att vara ett prov.
Det enda jag inte fattade som mycket av var ljudskrift, svårt!
Efter provet gick klassen upp till IP och kollade på tjej-fotboll, dom som inte var där hade "stuga" nere vid skolan.
Jag Chrille och Rosina gick hem.
Sen ringde jag vanessa och sa jag hade hittat en medryttar annons på blocket.
Jag ringde tjejen som hade hästen men det skulle kosta 1000 kr varje månad och skoning på vintern för 400 kr.
Allt var perfekt en häst som jag sökte efter en "skogsmulle" sen ska det vara så dyrt!.
Åh, jag hatar föräldrar dom ska vara så snåla.
Vi gick hem till Vanessa sen och åkte till stan, för Vanessa skulle till tandläkaren.
Sen köpte vi lite saker i stan och åkte till Mc donalds. Jag käkade 2 st 10 kr hamburgare och Vanessa en Hamburgare och en äppelpaj.
Vi åkte sen till Sandra och gav henne en present från Vanessa, ett par "silver" örhängen.
Sen kollade vi på Vanessas delägar kanin-ungar jätte söta, jag vill ha en!
Vi gick till brogrillen där jag köpte en fanta för jag var törstig som fan, medans vi väntarde på Vanessas pappa.
När jag kom hem satte jag mig vid datron.
Vanessa kom sen igen och vi höll på med jultidningar.
SHIT! måste träna på NO läxan vi synes.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0