åh, nej :(

tja! jag tror jag håller på att bli sjuk :( jag har ont i kroppen specielt i ryggen och så har jag skit ont i skallen. Sen har jag massa läxor som måste göras. Hela 3 stycken! tur att vi slutar klockan 11:05 eller ja vi som inte har hemkunskap.
Jag har städat kaninburen i dag sen gjort lite glosor i engelska och spanska. Jag har blivit sämre på matte fattar 0 % av decimaltal =/ det är också BORING!. lägtar tills den 20 september för då ska be-smart till grönan jag och elsa fick dom 2 sista platserna =D allt gratis. åkband ,matkupong på 70 kr, bussresa & inträde tjoho! Nu ska jag äta mammas äppelkaka nygjord sen slappa med en bra bok. Ses /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0