Ramla av

Var med vanessa i dag i stallet. Vi rykta och bästemmde oss för att ta en annan ridväg. Jag börja skritta igång ganska långt sen trava jag och klättra. Sen fick vanessa galoppera fyra vänder. Jag red lite sen galoppera jag 2 vänder och på den 3:de sa Vanessa "jag springer brecvid så får vi se vem som är snabbast. Så börja jag galoppera och då börja hubbert bocka så jag flög av och landa på sidan och slog i huvudet.
Det känndes så dumt så  vi börja skratta sen hoppa jag upp i sadeln igen och vi red hemmåt.:)

Sen ryckta jag hubbe medns vanessa smörjde tränset.
När jag var klar släppte jag ut honom i hagen och börja smörja sadeln. Vi städa i sadelkammaren sen åkte vi hem..
Nu måste jag hjälpa till att baka pizza.... (SUCK) vill till stallet igen.
Imorgon blire tärnngritt :) /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0