Hästar = mitt liv <3

SUCK! allt tar tid läxor,skolan,djuren och såklart stallet.
Om jag får bestämma så är stallet ett klar plus tecken från min sida:):
Jag hatar läxor har kemi läxa, svenska läxa och spanska. Till på köpet så har man djur som ska skötas om minst en timme & två fåglar (en skriker) så det blir inte så mycket bloggande tyvärr:/.
Klockan är nu 21:58 och det är skola imorrn. Känner att jag får skynda på så det bli något vettigt blogginlägg idag då :P.
Var i stallet och red barbacka på Hubbe med Vanessa. Vi filmade och knäppte kort.  Gick väll bra utom att jag rammla av typ 200 gånger och lika Vanessa fasst hon rammla av 100 gångerxD
Stugan blir det till höstlovet. Kommer bli skönt att bara slappa och Vanessa får ha stallet och hästarna för sig själv.
Då kan hon ju träna på hästhoppning eftersom hon troligtvist ska vara med i en hopptävling med Hubert.
Längtar jätte mycket tills vi ska få rida Derius det kommer garanterat bli jätte kul:D
aja nu måste jag sova klockan rinner snart ut för den är 22:01 nu.
MVH Sara
Här kommer en fin bild på mig och Hubert<3
och någontill :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0