=/

Sitter här i varma mys kläder.
Ska snart äta frukost och gå ut och mata kaninerna. Jag orka värkligen inte med skolan idag. Till på köpet slutar jag halv 4 eftersom jag har elevensval. Jag har gympa och det suger.-.-'
I helgen har jag varit med Vanessa. Vi har varit i stallet precis hela helgen.
Jag rammla av hubbe på lörsdag (tror det var då) när jag galoppera som snabbast för han bocka.
Sen på söndag så red jag ut ensam på honom..
Det gick jätte bra galoppera och travade en väldigt lång bit.
Sen galoppera jag och Vanessa barbacka på honom. Helt klart UNDERBART!
Tack hästarna för en undbar helg
Älskar Derius och Hubbe<33
NU måste jag skynda mig :P
///Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0