skola i morgon då.

hejhej!
Det har varit en skön och slapp helg. Men imorgon är det skola:,( och jag slutar halv 4
för det är elevensval! SUCK! sen har vi fått ett bajs schema som vi kommer att få sluta HALV 4 varje dag utom onsdag.
Nu längtar jag faktiskt till jullovet!
Till på köpet att livet suger så är det matte prov i morrn eller onsdag. Folket säger olika. Så man får väll träna lite på decimaltal och procent räkning å hela fadderullan.
Vi har spanka läxa också men den har jag inte tagit hem. Får väll göra den imorgon. Men då ska ja ju till stallet efter skolan.
Ibland undrar jag hur jag hinner med allt.
Men nu ska jag ge bort mina fiskar så en mindre grej att tänka på blir det.
Lägger in en bild med så inlägget inte blir allt för tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0