Läser

Tjena!
När jag läser alla andras bloggar blir jag också sugen på att blogga.
Känner inte så mycket för det ibland, Men det är alltid skönt att få det gjort.
Jag har inte gjort så mycket idag. Suttit vid datron varit med kaninerna kollat på TV och bakat kladdkaka.
Den blev faktiskt vädligt god. (kommer recept på den så småning om)
I dag ska man till stråtjära och rida för sista gången för säsongen.
Ska till Hubbe på torsdag längtar (y)
Måste göra lite engelska gloser samt spanska för vi har dem tills imorgon och jag har inte orkat tränat:Ö
För vi hade NO prov i dag. Tror det gick ganska skapligt. Men svarade inte på typ 3 frågor och vissa frågor visste
jag knappt vad de var.
Hoppas iaf på ett VG:)
Nu måste jag sluta. /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0