dagen!=)

Sammanfattning av dagen!
efter skolan ringde jag till vanessa och snacka om hon skulle till stallet för bussen gick om 45 minuter hon sa tror inte det.
Sen ringde jag Lovisa och hon fick följa med=) men sen ringde Vanessa igen och då skulle tydligen till stallet. :S
Så Lovisas mamma kom så skjussa hon oss alla tre till stallet.
Vanessa försökte hoppa med Hubert men det gick inte så jätte bra:P.
Jag lyckas få honom hoppa två gånger ,  för det var ju ganska mörkt i hagen men endå var vi på det ljusaste stället:S
Sen fick Lovisa rida, I morrn ska Vanessa på övernattning hos Jessica mårds stall i ringnäs. Så då blir det till att sköta hästarna själva om jag inte tar med mig Lovisa då.
/SARA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0