Sova över =)

I dag har rosina och jag och mamma då varit runt på 3-4 olika loppisar.  På den första loppisen så sa rosina
rosina- SÖREN! kolla vilka snygga disco kulor.
sara- Shit vad kostar dom
rosina- den lilla 10 och den stora 15 kr.
sara- shit vad billigt,.
sen bästemmer vi oss för att vänta och se för det kan ju finnas andra *snygga* saker. så vi åkte i väg till två loppisar sen när vi kom tbx så hade någon köpt rosinas disco kula och min disco kula =( vi bara HELVETE!!! så vi gick i väg och skrattade . På ett bord fanns det smycken örhängen clips halsband m.m. Jag bara kolla . Jag lyfte upp en as fult örhänge med pärlor på så vi började ass flabba åt det med.  Vi köpte två lika dana clips. Rosinas clips i guld och mina i silver. eftersom vi inte *fick* våra disco kulor sa vi det till tanten som var i kassan hon sa att vi fick clipsen för 10 kr styck (2 stycken) istället för 20. Vi tackade såklart och gick. Sen var vi på varis och då fick rosina utbrott :P haha för hennes clips inte var snygga för en diamant hade försvunnit. SUCK! nu sitter jag här och skrattar åt det hela. Rosina äter ska sova hos henne =) föresten så såg våra clips ut som tant-örhängen ,,, HAHAH! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0