Ja:D

 I dag har jag varit med rosina en stund på morgonen för jag sov över där. Sen skulle hon och hennes familj hålla på med båten igen så jag stack hem . (mamma ringde) först skulle jag köpa mjölk så jag stack upp på varren och köpte. Sen åt vi och sen skulle vi baka (toblerone glass) vi gjorde det men först skulle jag upp på affären IGEN och köpa saker . Jag köpte lite andra grejer med för jag skulle baka *lisebergare* en salgs kaka. Efter toblerone parfen bakade jag lisebergare dom blev RIKTIGT goda!.  Sen hjälpte jag mamma att laga middagen *suck* men det bli fläskfile med sås och rostade grönskar det är iaf gott =) . Nu är jag på bra humör för det är blå himmel och sol ute :D Någon dag till veckan ska jag göra middag (fattiga riddare) sen någon helg ska jag laga middag igen och då blire Thai gryta. /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0