Lovisa & Elsa

Var ju med Lovisa idag hon kom hem till mig . Vi spelade tekken och väntade på bussen med Elsa i . Vi åkte till stan för att shoppa men det blev inget :P haha! måste ju spara pengarna till Norrköping.  JO vi käkade mat på taco-baren det var ganska gott sen köpte vi en glass och gick upp till berget och satte oss. Sen kom vi på att bussen skulle gå om 7 minuter så vi *sprang* ner till buss platsen . Lovisa kom hem till mig igen hon spela tekken och jag sims sen bytte vi och lovisa inrede mitt sims-hem snyggt :D  sen klockan 18:30 kom Lovisas mamma och hämta henne då åt jag sparribs med daniel och familjen . Sen åt vi efterätt någon frukt med glass och vit choklad gott. I morrn ska jag vara med Lovisa och på torsdag blire Elin och helgen blir hos Lovisa. BYE ///Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0