Jobbat med hagen .

Idag har jag och pappa jobbat med hagen till Zingos bur. Den blev faktiskt jätte bra / snygg. Nu hoppar Zingo runt där över lycklig. Det kan inte vara roligt att sitta inne i en trång bur hela dagarna häller :( men nu har han inte tråkigt iaf :). Jag och Rosina var faktiskt och badade hundarna meja och smulan idag. Vi kasta pinnar i vattnet och dom hämtade dem. Jag vill behålla Zingo till vintern men jag vet inte om jag får. förmodligen inte. Men jag ska TJATA och GNATA! har faktiskt namnsdag den 19. Sara! och den 30. Helena! så då borde jag få det tkr. Men mina föräldrar ger mej endå inte paket så jag får väll se hur det går. Pappa som är allergisk värkar gilla Zingo jätte mycket han brukar gå dit och kolla på han m.m
Zingo är piggare han hoppade i min fammn och hade tassarna på boken jag läste XD haha! sen bet han i boken. Hoppas inte boken gick sönder. Imorrn ska jag fråga mamma vs pappa om dom kan skjussa mig till stan. Ska köpa ett kanin koppel. Blev ett långt inlägg idag. hehe!

Ha det så bra så ses vi kanske! ;D. //Sara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0