Grönalund<3

Ledsen att jag inte har skrivit på länge. Men jag har haft så mkt att göra. Te.x träningen kompisarna och djuren =) . Ska bli kul att åka till stugan så man börjar med träningen på allvar. För det är alltid kul att träna med sin kusin än att träna ensam. Ska få ordning på det . Sen har jag fåt behålla kaninen Zingo också<3 det är jag väldigt bra så nu har jag fiskar fåglar och en kanin:D . Ska imorrn åka till stockholm med Evert. (elin) vi ska gå på Grönalund. Fan vad kul vi kommer att ha<333
Har varit och badat med roga vanessa Lovisa T och Carl. det var också härligt att svalka sej när man inte har badat på typ  1 ½ vecka . Ska bada med Vanessa i dag tror jag får se. Väntar på att hon ska ringa nu . Ha det gött /Sara

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Nu har du chans att vinna en ny design på min blogg:) Kika gärna in och delta i utlottningen!

2008-07-21 @ 23:11:13
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0