Galopperade !

I dag var jag med Vanessa och följde med henne till hennes *sköthäst* racken kracken <3 ;) Det var typ vi IP och där hade dom 2 hästar till en var deras som hette Pirat och jag fick också rida förstårs. vi travade och skritta sen hade vi massa tävlingar i skogen på hästarna. så jag fick galoppera jätte mycket. eller jag försökte med racken var lite envis men jag fich göra galoppfattningar om och om igen men tillslut =) jagade jag igång han och vi gjorde lite hinder som vi galopperade och hoppade över med =) , LUGNT bästa dagen på hela sommarlvoet säger jag bara:D. SOryy om samma text stog på bdb men jag orkar inte skriva samma sak igen. har tyvärr inga bilder häller. Men dom knäppte eller elin knäppte med sin kamera så hon får väll skicka =) sa dra nu och kolla igenom packningen till stugan ;D /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0