Elin =)

Var med Elin idag då. så här gick det till ;) .. Elin kom och hämta mig 20 i 12 vi åkte upp till varis med hennes mamma och köpte glass m.m . Sen åkte vi hem till Elin. Vi solade på studsmattan sen gick vi in och sjöng singstar. (jag vann typ 5 gånger och elin tre:P) Efter det gick vi ner och badade vi båt-hamn. Vi gick upp och Elin spela sims medans jag läste en SKIT bra bok i typ 1 ½ timme. Efter det solade vi på studsmattan sen var det hamburgare.  Vi gick och bada IGEN senare för vi var svettiga. Sen gick upp åt glass och hoppade studsmatta. Sen kom mamma och hämta mig . I morrn ska jag vara med Lovisa ska sova där hela helgen brare . Ska kila nu KRAM /Sara  (sorry för en snabb dålig beskrivning ska kolla på film)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0