Det LÖNAR sig =)

Det lönar ju faktiskt säg med tjat och gnat. Ska ju få en sommarkanin idag :D. Aja min dag var så hära..
Pappa kom in och veckte mig halv 9 på morgonen (döds tid) han frågade om jag skulle följa med honom och besikta husvagnen. Jag gjorde det. man kan ju inte sitta hemma hela dan framför datorn att jag föjde med. Sen när jag kom hem hade Lovisa ringt. Ringde upp henne och babbla mellan allt om himmel och jord. Till slut sa jag
- Vet du någon som hyr kaniner ?. Och tänka sig HON VISSTE:D TACK LOVISA<33333.
Så hon ska följa med på eftermiddagen vi 5 tiden. S
ka hämta hem en liten kanin då .
                                                                              ÄLSKAR DJUR!<33333


Får se hur det går och så. Har ingenting och  göra nu är förkyld lite granna så jag kan inte vara med kompisar häller ....
BORING!. någon som har en ide? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ta och ladda upp en bild på kaninen sen:)

2008-07-14 @ 22:04:33
URL: http://limpsnok.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahah, stackare:P Då vet du hur jag käner mig, och samma gäller för mig:P

2008-07-15 @ 19:21:04
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0