Bad sol och Sommar<3

har badat 2 gånger idag nu ;D så härligt.
Man behöver inte häller  frysa för det är väldigt varm i vattnet.
Imorrn ska jag och Rosina troligen cyckla till Stenö och campa som vi har längtat så mycket efter.Det vill säga om JAG får....
Sällan mamma och pappa alltid lika snåla
. Eller inte snåla men jobbiga dom lovar men sen ändrar dom sig.
så får man inte göra XD.  Har också sovit hos vanessa från i går till idag.

Vi kollade marknaden i går. Idag var jag och rosina också och kollade de olika affärerna på marknaden. inget var intressant som jag ville köpa utom dragen då :P
har tjatat lite om en till kanin kompis till zingo utefall han känner sig ensam=/
 till vintern eller ngt, Får fråga pappa . Ska packa det sista nu, //Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0