shopping

Var i hudik med elin och hennes parents idag=)
Jag och elin kollade i massa affärer. Vi var först inne på Gina tricot och jag letade en tunika (till julafton)
Hittade en fin röd och skulle gå och prova den. Sen såg elin en annanfärg svart och den var mycket snyggare. Men var osäker på om jag skulle köpa den så jag "gömmde" den bland massa andra kläder (haha) xD
Sen gick vi till vera moda (holywood?) Där hitta jag ett par jenas i storlek 32 eller vare nu var. Så jag prova dem med en annat svart linne men det var inte så snyggt så jag dissade det :P men jeansen var snygga men skulle haft en större storlek så då blev det 34. Vi gick sen och åt thaimat och gick in i lite andra affärer. Sen gick vi tillbaka till gina tricot och jag köpte den dära tunikan.
Sen gick vi till kicks och jag köpte ett halsband.
När vi kom hem till elin upptäckte jag att jag hade tagit storlek 32 på jenasenXD jag bara men fan vad dryygt!! men jag kunde ju ha dom för 34 var endå lite stora.
Nu har jag varit hos kaninerna och gett dom pussar, hö, en morot, mat och vatten.
Kramar Sara<3


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gött :) jag med!!

2008-12-14 @ 15:18:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0