massa saker + en fråga till Linda :)

Varit ute med båda kaninerna i koppel idag:)
Mimmi sprang runt friggen och hoppade jätte dutkigt. Hon tog hinder efter hinder och stannade aldrig.
Sen när jag höjde ett hinder tvärnita hon framför och jag var jätte nära på att
kliva på henne. Tur att jag inte gjorde det. Sen gjorde vi ett nytt försök och hon hoppade över alla.
Sen sa jag åt mamma att kolla men då rev Mimmi hindret.
Men sen kolla mamma igen och då var Mimmi duktig och tog alla hinder utan att tveka.
Hon är dutkig hon min lilla kanin<3
Jag har även städat akvariumet idag. Fiskarna kunde ju inte änns se ut . Så smutsigt var det.
Men nu är det rent igen.
Jag ska passa på att fråga linda, Min kära kusin .
När kommer ni till stugan och hur länge ska ni vara där :)?
skulle vara trevligt att veta.
Nu ska jag skynda mig att skriva klart sen ska jag gå och möta Vanessa
/sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjaa, som du redan vet så kom vi i söndags och åker hem nästa söndag, den 28:onde alltså;) =)

GOD JUL på dig Sara! =D

<3

2008-12-24 @ 14:51:52
URL: http://limpsnok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0