första jag gjorde när vi fick jullov :P

heej,
Idag åkte jag själv till stallet. När jag kom dit tog jag in hubbe och
börja borta honom. Sen kom Maria och borsta Derius.
Vi sadlade och gick ut och red. För hubbe oh Derius ska bo hos marias
kompis som bodde i edwins gammla hus:P dom ska bo
där över julen.
Det var skit halt på vägen och hubbe hade ju ingen skor-.-
Så vi fick gå in på ängen och där började han rulla sig två gånger så jag rammla
av -.-'
Sen efter det n'är jag kom upp igen börja han trava piss snabbt efter  derius som började också bråka.
Sen börja hubbe bocka/ sparkabakut galoppera snabbtt osv.
Blev så JÄVLA ireterad så tillslut fick jag stopp på honom. Maria hade det nästan
lika besvärligt med Derius. Han var inte lika vild som hubbe.
Men hubbe var bara glad att få komma ut för han har inte blivit riden på
flera dagar =/.
Sen när vi kom dit tog vi av hästarna sadel, träns.
Sen kom Daniel (marias man) om man sägerså XD och hämtade oss. Sen när vi kom till stallet så gick maria in och jag mockade båda boxarna tog ju fan en timme för det var så mycket skit.
Sen kom pappa och hämta mig.
I SKOLAN. JUlkul. Jag lovisa och mathilda klädde ut oss till pirater. :)
det var kul iaf när lärarna var med på några lekar.
HAHHAA!! fan vad dom läre skämmas asså!
aja nu ska jag slå in lite julklappar. go kväll:)
OCH sorry om ni hittar många stavfel men jag orkar inte läsa igenom texten :P /sara


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, ja det kanske vi göra:P

Ja, hoppas verkligen att det är mycket snö och massa minusgrader! Är så trött på allt regn och slask här hemma!...

2008-12-19 @ 19:04:30
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0