aj då!

Ojj ! har inte bloggat på jätte länge.
Hade helt glömt bort bloggen till och med xD :S (tss)
Fick bra presenter i julklapp. Kolla in min bdb sarazingo.
komentera här så får du gästlösen.
Jag har varit i gävle med kusin och shoppat. foundation finnmedel. fågelsaker kaninsaker
hårspännen och en kräm.
Var i gävle idag med med familj och vanessa.
Jag köpte 2 linnen ett par jeans och fågel/kaninsaker. "som vanligt"
jag är typ stamkund på söder´s Zoo i gävle xD
Har spelat guitar hero också. Fett kul börjar redan bli nice på det ;) iaf
med tre knappar xD
/sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Så ny fick en ny gitarr? Eller ny och ny, en första gitarr kanske jag ska säga:P =)

2009-01-04 @ 21:41:17
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0