whiiiiiie!

Hejsan! idag har jag och Vanessa hoppat över pinnar på gräsmattan på tid. Det var faktiskt väldigt kul:). Vi gick till vanessa med mimmi och klara i en låda. Sen tog vi ut dem på golve i vanessas rum , dom börja genast undersöka stället. Efter ett tag tog vi upp dom i sängen och där la dom sig raklånga. Vanessa,
- Jag ska på toa!
- okej men skynda dig, svarade jag.
-jarå!.
Sen såg jag en fläck på vanessas lakan och då hade KLARA pissat där , jäkla buskanin.
Så jag sa det när vanessa kom in vi fick eller vanessa torka där sen fick kaninerna vara i lådan.
Jag skulle sen gå hem och då släppte jag in dom i buren =).
Nu snart ska Vanessa komma hit och sova över. Vi ska sova i friggen vara kanske ute på natten =) haha! cheka in en bra film eller något också.
Måste snart gå ut och göra ordning i friggen och ge kaninerna pellets.
Ses /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0