Varit med en liten vänn =)

Var med Lovisa idag :D. Vi var ute och lekte i kojjan, spela sims jorden runt m.m.
I morrn ska jag få mina kanin-ungar:D vet ej om jag ska ha 1 lejonhuvad och en dvärgkanin, eller två dvärgkaniner, Eller 2 lejonhuvade kaniner.
Men det visar väll sig, när jag får se dem.
Jag har nyss varit och fikat på multivitamin tårta och bulle. Vi hade en sån dära frödingen opera tårta i frysen som vill skulle äta upp. Ganska god tyckter jag att den var.
Så här har jag lagt upp för imorrn.
Vakna, äta frukost och ta på mig slravkläder. Gå ut och sopa ur buren, ta sen vatten slangen och spola ur. Ringa till Roga komma dit sen och hämta massa hö.
Torka ur buren och lägg i nytt hö, fyll på mat och vattenskålarna.
Sen äre väll bara på att vänta tills eftermiddagen för det är då vi ska hämta dem. Namnen som jag har tänkt på.
Mimmi Elivra Dimma och Ronja.
//Sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nya namn hela tiden;)

2008-08-12 @ 11:19:20
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0