Vanessa sov här =)

Vanessa sov här i går till idag, vi kollade på två filmer i friggen och käka glass och popcorn. Vi hade väldigt mysigt. Jag känner att jag inte har tid att skriva så många blogg inlägg men 1 inlägg per dag försöker jag iallfall hinna med.
Vanessa tjatade på sin mamma om en kanin igen. Det gick inte så bra för dom började bråka ganska rejält XD. haha ! det gör man jämt med föräldrar som inte lyssnar vad man vill.
Alltså föräldrar FATTA att ví barn vill ha bra så sluta förstör det gäller ALLA! itne bara mina utan ALLA! -.-'
Vi hoppade "hinder" på gräsmattan ill musik sen var vi ju. (den viktigaste detaljen) på strömingsleken vanessa köpte lite smågrejer sen red hon på en tjur! tjoho! jag orkade inte slösa 40 kr så jag sket i det.
Jag köpte i stälelt dricka 12 kr klubba 20 och en munk 8 kr. Inga speciela saker om man säger så.
Nu är klockan kvart över 9 och pappa ska snart komma hem, Vanessa stack precis för 5 minuter sen härifrån.
Jag ska nog gör te, eller nej varm oboy är mycket goare så det blir nog det.
Ojj ska nog låsa dörren så ingen slusk kommer in X´D go natt! /Sara


förra gången i stugan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0