Team sportia

Hejsan! i dag i skolan hade vi lite matte och två engelska pass, väldigt drygt.
Men efter skolan följde Rosina med mig och pappa till Team sportia för att leta en jacka till mig.
När vi strosade runt i affären på jackt efter jacka hittade man absolut ingenting.
Men sen såg jag en ganska snygg jacka för 599 kr det var rea så den pröva jag. Sen hade pappa ett present kort på team sportia för 400 kr så han fick lägga dit 200 till och nu har jag den nya jackan :D<3. Jag gillar den för den är väldigt mysig och ganska snygg, hehe den är iallfall svart och inte röd!.
Sen när vi kom hem klippte rosina gräs hos sig och jag glodde på sen kollade vi på kaninungar på blocket åt rosina. Hon ska försöka övertala sin mamma att hon ska få en kanin. HOPPPAS!!!!! att hon får en för då kan vi ha väldigt kul med våra kaniner. Vi gick hit sen och gosade med kaninerna sen åt jag och rosina gick hem.
Jag gick ut med Mimmi i en sele runt huset och hon var jätte duktig. Nu sitter jag i pyjamas och ska borsta tänderna. SES /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0