Stan, och två fester

Hejsan! nu är klockan 12:12 när jag skriver detta och kommer garanterat vara mer innan jag slutar med det här inägget. Därför att det kommer bli ganska så långt.
Var med Lovisa igår, vi ringde runt lite på kanin-annonser pratade osv. Och idag har jag och mamma varit i stan. Jag fick nya jeans och en kofta, samtidigt passade vi på att köpa en present åt Rosina och Daniel. Kommer inte skriva var det är annars kanske Rosina eller Daniel läser det här på bloggen och det är inte så värst smart.
Men idag klockan 5 kommer farmor & farfar mormor & morfar , vi ska fira daniel som fyllde 19 år den 4 augusti. Han har inte änns fått sina presenter än. Så vi har beställt smörgårdstråta på pappas jobb. Som pappa och jag ska hämta idag klockan 2, det blir gott!.
Sen imorrn ska jag på Rosinas fest. Mycket roligt hoppas jag! hoppas hon blir glad över presenterna som jag har köpt.
Nu får jag väll hitta på något att göra. Ringa en kompis eller städa rummet skulle nog vara bra..

Ha det så bra! Och glöm inte besök också kusinens blogg...
www.Limpsnok.blogg.se ;) mycket intressant läser den själv varje dag.

//Sara

När inlägget var klart står det 12:17 ;) tog 5 minuter att skriva xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0