Smörgåstårta

I love smörgårstårta, det är så himmla gott. Gästerna kommer klockan 5 och klockan är nu tjugi över 4. Är också JÄTTE hungrig. Har kollat massor på blocket.se idag. Har hittat en bra kaninbur som vi ska åka och kolla på i kväll runt 9 tiden.
Nu måste jag ju bara ha 2 kaniner, det viktigaste.
Har städat ur kaninburen idag också, tack Roga för lånet. den är ordentligt ren nu , har haft vatten slagen och sprutat bort spindlar och annat äckligt.
Sen duschade jag en varm och snabb dusch, nu är jag ganska ny duschad , men håret har torkat. Ska byta kläder snart för man vill ju inte ha på sig mjukis byxor och t-shirt..
Längtar tills jag finner det jag söker, och det ska hellst gå väldigt snabbt!!!!
Skriver nog inge mer ikväll... [kanske]

  //Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0