Skäret,

Idag med 7 c (våran klass) 8 c och 9 c gick vi till skäret som ligger i marma. Där fick man bada om man ville. Där satt jag och mina kompisar och snackade och fikade. Sen fick vi typ en kallkorv med bröd och ketchup och en festis.
Jag tog också ett äpple för det fick man med XD.
Jag hade fått skoskav på hälen och Elsa på lilltån så vi fick åka bild hem :D haha! alla andra fick gå lite taskigt men skönt då slapp man gå.
Sen ringde Lovisa och kom till mig vi kolla på film i friggen och drack chocklad-milkshake (igen) .
Sen när jag skulle på Elsas fest så ringde Lovisa och sa att hon inte skulle gå för hon vart sjuk, stackare. Så jag fick skjuss till Lovisa där jag hämtade presenten till Elsa som var både från mig och Lovisa.
Elsa fick 2 ansiktsmasker en stor badbom och äppelbad salt från Lovisa och mig då ;).
Vi som var på Elsas fest var, Jag, Roga, Evert, Hanna, och Mathilda Elins kusin ;). Vi käka tacos glas spopcorn,vindruvar och drack drika, och bål=). Gjorde lite lekar och hade väldigt trevligt. NU känner jag att inlägget börjar bli lite långt så jag måste sluta. Skriver inte så bra häller skriver liksom slarvigt brukar stava fel sen orkar jag inte rättaXD ha det!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Rosina

LITE taskigt?? snacka om att vi va sura på dig dåe :O

2008-08-23 @ 17:21:41
URL: http://fantasycrash.blogg.se/
Postat av: sara

ofta man var sur på bara mig :S

2009-07-15 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0