Ny mobil!

Jag har fått en ny mobil:D en svart sony ericson. Vet inte vad det är för sorts, min förra var W300i, den som jag har nu har jag ingen aning om..:P
Någon som vet nån som har kanin-ungar tillsalu? MEJLA mig då eller på min bdb Saaraa95.
Fasst det ska vara i gävleborg då.

Imorrn ska jag  vara med Lovisa, ska se hennes nya PC-spela sims 2 jorden runt. NICE. Elin!!!! tror jag har likadan mobil som dig :P
fasst din är röd och min är svart haha.  Är ganska trött nu känner jag klockan är ju bara halv 10. Det har redan blivit mörkt ute.
         Hösten kom inte hit!, jag vill behålla sommaren minst 5 månader till. Ska åka till Thailand i Februari så det ska
bli väldigt kul. Men det är ett halv år till dess...
Nu
ska jag kila bye /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0