Måste ju skriva lite intressantare ;)

Tjena, Tjena! Måste kanske börja skriva lite interessantare tycker jag. Ska med hela packet åka till mormors syrra (mavis) idag. I matsmyra, där vi kommer säkert att få äta god mat. Förra gången fick vi kyckling med ris,vitlök och någon sås som var jätte gott. Tryckte i mej ganska mycket faktiskt. Jag ska ju bästemma om jag vill ha 2 eller 1 kanin. Det blir ju dubbelt så roligt med 2 men då kanske dom inte blir lika tama. Jag har kollat litegrann på olika namn. 
2 tjejer Kiara & Twister
2 killar Simba & Stampe
1 tjej & 1 kille Simba & Kiara.
Jag tror man inte får ha 2 killar, det står i någon lag. För dom kan ju börja slåss och det är INTE så bra.
Ska nog ha 2 tjejer som är syskon, eller en tjej och en kasterad kille.
Ska nu fortsätta hjälpa till med ihop-packningen av stugan. Mycket som ska göras. Vi ska plocka ihop våra saker ta undan tält och studsmattan även massa annat små-skit om man säger så. 

Skriver mer i kväll eller något tips då & då

////Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0