Kanin-namn

Tjenare, Har suttit här vid datorn och latat mig, har inte äns borstat tänder :O. Måste göra det efter lunchen tänkte jag.
Det jag har gjort vi datorn är läst massa fakta om kaniner och letat gulliga namn, vilken ras jag ska ha osv. Tänkte på två kaninungar men jag är inte 100 % Säker en. Ungefär 68 % av 100 att jag vill ha 2 kaniner. Jag har hittat lite olika namn också.
Namnen som jag fasstnade mäst för var ... Simba, Leo, Ludde, Tilly, Tea, Twister, Aska och Skrållan. Ganska gulliga namn om jag får säga det själv. Pappa har iallafall lovat att städa i Zingos bur slipper jag göra det. Tack så mycket farsan. :) .  Nu kom jag på ett till namn Jáckie ;) haha, nja jag vet inte.
 Ska iväg nu och borsta tänderna.... MVH Sara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0