Hemma-femma

Hallå!,
Nu sitter jag vid datorn hemma , tar det lugnt ätit en glass och har inga planer för idag dirket. Måste säga att det är ganska trist..
Ska ha 2 kaniner nu har jag bestämmt mig som troligen ska heta Pärlan och något annat namn som jag inte har bestämmt mej ännu.
Vet inte om jag ska köpa "dom" hos Rune för han hade inte så många som han sålde just nu , dom värkar vara slut. Så jag kollade på blocket.se och såg jätte söta kanin-ungar tillsalu, som fanns i Ljusne.
Tänkte åka och kolla på dem. Vill ju ha "kelkaniner" men skulle samtidigt vilja ha bra hopp-kaniner som man kunde tävla med. Men jag får se, sorry om det står mest om kaniner i varje inlägg men jag älskar kaniner. Dom är så underbara och söta. Jag har ändå inget annat specielt att skriva om häller.
Måste tänka lite....
JOoo! nu kom jag på vad jag ska göra resten av dagen. Jag ska städa ut Zingos gammla bur och kratta och göra fint tills dom nästa 2 kaninerna kommer. Ska bli jobbigt men då har man iallafall något å göra.




Nu ska jag ut och fortsätta. /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0